Реклама

საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 37-ე მუხლის, პირველი პუნქტის თანახმად გზაჯვარედინის გარეთ, სადაც ტრამვაის ლიანდაგი კვეთს სავალ ნაწილს, ტრამვაის აქვს უპირატესობა ურელსო სატრანსპორტო საშუალებების მიმართ, დეპოდან გამოსვლის შემთხვევის გარდა. მოცემულ სიტუაციაში ტრამვაის არუნდა დაუთმოს გზა არცერთმა მძღოლმა.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 32-ე მუხლის, პირველი პუნქტის თანახმად მარჯვნივ ან მარცხნივ მოხვევისას მძღოლი ვალდებულია გზა დუთმოს ქვეითს, რომელიც გზის იმ სავალ ნაწილზე გადადის, სადაც ის უხვევს, აგრეთვე ველოსიპედისტს, რომელიც კვეთს ამ სავალ ნაწილს საველოსიპედო ბილიკიდან. მოცემულ სიტუაციაში მძღოლი ვალდებულია გაატაროს ველოსიპედი და ქვეითად მოსიარულეები.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 27-ე მუხლის, მე-13 პუნქტის "ა" ქვეპუნქტის თანახმად მობრუნება აკრძალულია ქვეითთა გადასასვლელზე. მოცემულ სიტუაციაში ავტომობილი მობრუნებას აწარმოებს 1.14.1 საგზაო მონიშვნით აღნიშნულ ქვეითთა მოუწესრიგებელ გადასასვლელზე, რაც აკრძალულია.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 27-ე მუხლის, მე-9 პუნქტის თანახმად გზაჯვარედინის მიღმა, მარცხნივ მოხვევის ან მობრუნების დროს ურელსო სატრანსპორტო საშუალების მძღოლი ვალდებულია გზა დაუთმოს საპირისპიროდ მოძრავ სატრანსპორტო საშუალებას და თანმხვედრი მიმართულებით მოძრავ ტრამვაის. მოცემულ სიტუაციაში ეზოში შესვლისას უნდა გაატაროთ ორივე სატრანსპორტო საშუალება და შეხვიდეთ ეზოში.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 27-ე მუხლის, მე-13 პუნქტის, "ე" ქვეპუნქტის თანახმად მობრუნება აკრძალულია გზაზე, სადაც ხილვადობა თუნდაც ერთი მიმართულებით 100 მეტრზე ნაკლებია. მოცემულ სიტუაციაში მობრუნების უფლება გაქვთ, თუ ხილვადობა 100 მეტრია.
პასუხის ნახვა  
« 1 2 ... 5 6 7

TITLE

CONTENT

Реклама

count 88x31px
count 88x31px
count 88x31px
count 88x31px