Реклама

საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) პირველი თავის, პირველი მუხლის, "ჩ" პუნქტის თანახმად სავალი ნაწილი არის გზის ელემენტი, რომელიც განკუთვნილია ურელსო სატრანსპორტო საშუალების მოძრაობისათვის, ხოლო იმავე მუხლის, "დ" პუნქტის თანახმად გამყოფი ზოლი არის გზის ელემენტი, რომელიც ყოფს მომიჯნავე სავალ ნაწილებს და განკუთვნილი არ არის ურელსო სატრანსპორტო საშუალების მოძრაობისათვის ან გაჩერებისათვის და ქვეითის მოძრაობისათვის. მოცემულ გზას აქვს ორი სავალი ნაწილი.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) პირველი თავის, პირველი მუხლის, "ს" პუნქტის თანახმად, მოძრაობის ზოლი არის მონიშნული ან მოუნიშნავი სავალი ნაწილის გრძივი ზოლი, რომელსაც აქვს საკმაო სიგანე საავტომობილო ტრანსპორტის ერთ რიგად მოძრაობისათვის. მოცემულ გზას აქვს ოთხი მოძრაობის ზოლი.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) პირველი თავის, პირველი მუხლის, "ჩ" პუნქტის თანახმად სავალი ნაწილი არის გზის ელემენტი, რომელიც განკუთვნილია ურელსო სატრანსპორტო საშუალების მოძრაობისათვის. ხოლო იმავე მუხლის "დ" პუნქტის თანახმად გამყოფი ზოლი არის გზის ელემენტი, რომელიც ყოფს მომიჯნავე სავალ ნაწილებს და განკუთვნილი არ არის ურელსო სატრანსპორტო საშუალების მოძრაობისათვის ან გაჩერებისათვის და ქვეითის მოძრაობისათვის. მოცემულ გზაჯვარედინზე გვაქვს სავალი ნაწილების ორი გადაკვეთა. ვს ოთხი მოძრაობის ზოლი.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) პირველი თავის, პირველი მუხლის, "ს" პუნქტის თანახმად, მოძრაობის ზოლი არის მონიშნული ან მოუნიშნავი სავალი ნაწილის გრძივი ზოლი, რომელსაც აქვს საკმაო სიგანე საავტომობილო ტრანსპორტის ერთრიგად მოძრაობისათვის. მოცემულ გზას აქვს ოთხი მოძრაობის ზოლი.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) პირველი თავის, პირველი მუხლის, "ს" პუნქტის თანახმად, მოძრაობის ზოლი არის მონიშნული ან მოუნიშნავი სავალი ნაწილის გრძივი ზოლი, რომელსაც აქვს საკმაო სიგანე საავტომობილო ტრანსპორტის ერთრიგად მოძრაობისათვის. მოცემულ გზას აქვს ორი მოძრაობის ზოლი.
პასუხის ნახვა  
საგზაო მოძრაობის წესების ტერმინების განმარტებების თანახმად გზაჯვარედინი არის - ერთ დონეზე გზების ნებისმიერი გადკვეთა, შეერთება ან განშტოება; ამ გადაკვეთებით, შეერთებებითა და განშტოებებით წარმოქნილი ტერიტორიების ჩათვლით. გზის მიმდებარე ტერიტორიებიდან გამოსასვლელები გზაჯვარედინს არ წარმოადგენენ. აგრეთვე ხიდების, ესტაკადების ქვეშ გასასვლელები და გვირაბში შესასვლელები, რადგან არ ხდება გზების ერთ დონეზე გადაკვეთა. მოცემულ ნახატზე გამოსახულია ერთი გზაჯვარედინი.
პასუხის ნახვა  
საგზაო მოძრაობის წესების ტერმინების განმარტებების თანახმად გზაჯვარედინი არის - ერთ დონეზე გზების ნებისმიერი გადკვეთა, შეერთება ან განშტოება, ამ გადაკვეთებით, შეერთებებითა და განშტოებებით წარმოქნილი ტერიტორიების ჩათვლით. გზის მიმდებარე ტერიტორიებიდან გამოსასვლელები გზაჯვარედინს არ წარმოადგენენ. აგრეთვე ხიდების, ესტაკადების ქვეშ გასასვლელები და გვირაბში შესასვლელები, რადგან არ ხდება გზების ერთ დონეზე გადაკვეთა. გზაჯვარედინი გამოსახულია მხოლოდ პირველ ნახატზე
პასუხის ნახვა  
საგზაო მოძრაობის წესების ტერმინების განმარტებების თანახმად მთავარი გზა არის - 2.1, 2.3.1-2.3.3 ან 5.1 საგზაო ნიშნებით აღნიშნული გზა, რომელიც ანიჭებს მძღოლს გავლის უპირატესობას, გზის გადამკვეთ მეორეხარისხოვან გზაზე მოძრავ სატრანსპორტო საშუალებასთან მიმართებაში. -ან გზა, რომელიც დაფარულია მკვრივი საფარით (ასფალტი, ცემენტბეტონი, ქვის მასალა და სხვა მისი მსგავსი) გრუნტოვანთან შედარებით. -ან ნებისმიერი გზა მისი მიმდებარე ტერიტორიებიდან გამომავალ გამოსასვლელებთან შედარებით. თუ გრუნტით დაფარული გზა გზაჯვარედინის წინ მოპირკეთებულია ასფალტის საფარით, ის მაინც რჩება (ითვლება) მეორეხარისხოვან გზად და არ შეიძლება ჩაითვალოს თანაბარმნიშვნელოვნად გადამკვეთ ქუჩასთან მიმართებაში. მოცემულ შემთხვევში მთავარი გზა გამოსახულია მხოლოდ პირველ და მესამე ნახატზე.
პასუხის ნახვა  
საგზაო მოძრაობის წესების ტერმინების განმარტებების თანახმად მთავარი გზა არის - 2.1, 2.3.1-2.3.3 ან 5.1 საგზაო ნიშნებით აღნიშნული გზა, რომელიც ანიჭებს მძღოლს გავლის უპირატესობას გზის გადამკვეთ მეორეხარისხოვან გზაზე მოძრავ სატრანსპორტო საშუალებასთან მიმართებაში. -ან გზა, რომელიც დაფარულია მკვრივი საფარით (ასფალტი, ცემენტბეტონი, ქვის მასალა და სხვა მისი მსგავსი) გრუნტოვანთან შედარებით. -ან ნებისმიერი გზა მისი მიმდებარე ტერიტორიებიდან გამომავალ გამოსასვლელებთან შედარებით. თუ გრუნტით დაფარული გზა გზაჯვარედინის წინ მოპირკეთებულია ასფალტის საფარით, ის მაინც რჩება (ითვლება) მეორეხარისხოვან გზად და არ შეიძლება ჩაითვალოს თანაბარმნიშვნელოვნად გადამკვეთ ქუჩასთან მიმართებაში. მოცემულ სიტუაციაში თქვენ იმყოფებით მეორეხარისხოვან გზაზე.
პასუხის ნახვა  
საგზაო მოძრაობის წესების ტერმინების განმარტებების თანახმად გზაჯვარედინი არის - ერთ დონეზე გზების ნებისმიერი გადკვეთა, შეერთება ან განშტოება; ამ გადაკვეთებით, შეერთებებითა და განშტოებებით წარმოქნილი ტერიტორიების ჩათვლით. გზის მიმდებარე ტერიტორიებიდან გამოსასვლელები გზაჯვარედინს არ წარმოადგენენ. ეზოებიდან ან სხვა მიმდებარე ტერიტორიებიდან გამოსასვლელები გზაჯვარედინად არ ითვლება.
პასუხის ნახვა  
1 2 3 4 5 »

TITLE

CONTENT

Реклама

count 88x31px
count 88x31px
count 88x31px
count 88x31px