![]()
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 35-ე მუხლის, მე-2 პუნქტის თანახმად, ავტომაგისტრალის სავალ ნაწილზე იძულებით გაჩერებისას მძღოლი ხელმძღვანელობს ამ კანონის 26-ე მუხლის მოთხოვნათა შესაბამისად და იღებს ზომებს, რათა სატრანსპორტო საშუალება გაიყვანოს ამისათვის განკუთვნილ ზოლზე (სავალი ნაწილის ნაპირის აღმნიშვნელი ხაზის მარჯვნივ). ხოლო ამავე თავის 26-ე მუხლის "ბ" პუნქტის თანახმად, საავარიო შუქური სიგნალიზაცია ირთვება იძულებითი გაჩერების დროს იმ ადგილას, სადაც აკრძალულია გაჩერება. ხოლო "საგზაო მოძრაობის წესების” 7.2 პუნქტის თანახმად, იმ ადგილებში იძულებით გაჩერების დროს, სადაც ეს აკრძალულია და იქ, სადაც ხილვადობის პირობების გათვალისწინებით, სხვა მძღოლები ვერშესძლებენ სატრანსპორტო საშუალების დროულად შემჩნევას, შუქური სიგნალიზაციის ჩართვის შემდეგ, აგრეთვე თუ ასეთი სიგნალიზაცია არარსებობს ან მწყობრიდანაა გამოსული, მძღოლმა დაუყოვნებლივ უნდა გამოდგას საავარიო გაჩერების ნიშანი. მოცემულ სიტუაციაში მძღოლი ყველა შემთხვევაში ვალდებულია დააყენოს საავარიო გაჩერების ნიშანი.