Реклама

საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 25-ე მუხლის, მე-8 პუნქტის თანახმად ტრამვაისათვის სპეციალურად გამოყოფილ ზოლზე, აგრეთვე სამარშრუტო სატრანსპორტო საშუალებათა მოძრაობის რეგულირებისათვის გამოიყენება შუქნიშნები ერთი და იმავე ფერის სიგნალიზაციით, T ნიშნის მსგავსად განლაგებული მოყვითალო ფერის ოთხი მრგვალი სიგნალით. მოძრაობა ნებადართულია მხოლოდ მაშინ, როცა ერთდროულად ჩართულია ქვედა და ერთი ან რამდენიმე ზედა სიგნალი, რომელთა შორის მარცხენა - მარცსნივ, საშუალო - პირდაპირ, მარჯვენა კი მარჯვნოვ მოძრაობის უფლებას იძლევა. თუ მხოლოდ სამი ზედა სიგნალია ჩართული, მოძრაობა აკრძალულია. მოცემულ სიტუაციაში, შუქნიშნის ამ სიგნალზე ტრამვაის შეუძლია გააგრძელოს მოძრაობა პირდაპირდა მარცხნივ.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 25-ე მუხლის, მე-3 პუნქტის თანახმად წითელი და ყვითელი ფერის სიგნალებზე დატანილი შავი ფერის კონტურული ისრები არცვლის ამ სიგნალების მნიშვნელობას და იძლევა ინფორმაციას მოძრაობის ნებადართული მიმართულებების შესახებ შუქნიშნის მწვანე ფერის სიგნალის ჩართვისას. ამასთან, ისარი, რომელიც მარცხნივ მოხვევის ნებას რთავს, მობრუნების უფლებასაც იძლევა, თუ ეს შესაბამისი საგზაო ნიშნებით არარის აკრძალული. იგივე მნიშვნელობა აქვს მწვანე ისარს დამატებით სექციაში. მოცემულ სიტუაციაში შეგიძლიათ მოძრაობა გააგრძელოთ მარცხნივ და უკუმიმართულებით.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 25-ე მუხლის, მე-3 პუნქტის თანახმად მწვანე, ყვითელი და წითელი ფერის ისრიანი (ისრებიანი) შუქნუშნის სიგნალებს იგივე მნიშვნელობა აქვთ, რაც შესაბამისი ფერის მრგვალ სიგნალებს, მაგრამ მათი მოქმედება ვრცელდება მხოლოდ ისრით მითითებული მიმართულებით (მიმართულებებით), ამსთან, ისარი, რომელიც მარცხნივ მოხვევის ნებას რთავს, მობრუნების უფლებასაც იძლევა, თუ ეს შესაბამისი საგზაო ნიშნებით არარის აკრძალული. მოცემულ სიტუაციაში შუქნუშნის ძირითად მწვანე სიგნალზე გამოსახული ისრები პირდაპირდა მარცხნივ მოძრაობის ნებას რთავს, ამიტომ შეგიძლიათ გააგრძელოთ მოძრაობა პირდაპირ, მარცხნივ და უკუმიმართულებით.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 32-ე მუხლის, მე-4 პუნქტის, "ე" ქვეპუნქტის თანახმად რეგულირებულ გზაჯვარედინზე შუქნიშნის ნებადამრთველი სიგნალის ჩართვისას მძღოლი ვალდებულია გზა დაუთმოს სატრანსპორტო საშუალებას, რომელიც ამთავრებს გზაჯვარედინზე გადასვლას და ქვეითს, რომელმაც ვერდაამთავრა სავალ ნაწილზე გადასვლა მოცემული მიმართულებით. მოცემულ სიტუაციაში შუქნიშნის მწვანე სიგნალის ჩართვის შემდგომ უნდა დაუთმოთ გზა სატვირთო ავტომობილს, რომელიც ამთავრებს მოხვევას.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 25-ე მუხლის, მე-3 პუნქტის თანახმად წითელი და ყვითელი ფერის სიგნალებზე დატანილი შავი ფერის კონტურული ისრები არცვლის ამ სიგნალების მნიშვნელობას და იძლევა ინფორმაციას მოძრაობის ნებადართული მიმართულებების შესახებ შუქნიშნის მწვანე ფერის სიგნალის ჩართვისას. ამასთან, ისარი, რომელიც მარცხნივ მოხვევის ნებას რთავს, მობრუნების უფლებასაც იძლევა, თუ ეს შესაბამისი საგზაო ნიშნებით არარის აკრძალული. იგივე მნიშვნელობა აქვს მწვანე ისარს დამატებით სექციაში. მოცემულ სიტუაციაში შეგიძლიათ მოძრაობა გააგრძელოთ მარცხნივ და უკუმიმართულებით.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 25-ე მუხლის, მე-8 პუნქტის თანახმად ტრამვაისათვის სპეციალურად გამოყოფილ ზოლზე, აგრეთვე სამარშრუტო სატრანსპორტო საშუალებათა მოძრაობის რეგულირებისათვის გამოიყენება შუქნიშნები ერთი და იმავე ფერის სიგნალიზაციით, T ნიშნის მსგავსად განლაგებული მოყვითალო ფერის ოთხი მრგვალი სიგნალით. მოძრაობა ნებადართულია მხოლოდ მაშინ, როცა ერთდროულად ჩართულია ქვედა და ერთი ან რამდენიმე ზედა სიგნალი, რომელთა შორის მარცხენა - მარცსნივ, საშუალო - პირდაპირ, მარჯვენა კი მარჯვნოვ მოძრაობის უფლებას იძლევა. თუ მხოლოდ სამი ზედა სიგნალია ჩართული, მოძრაობა აკრძალულია. მოცემულ სიტუაციაში შუქნიშანში ერთდროულად ჩართულია ქვედა და ზედა შუა სიგნალი. ტრამვაის უფლებ აქვს იმოძრაოს მხოლოდ პირდაპირ.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 25-ე მუხლის, მე-3 პუნქტის თანახმად მწვანე, ყვითელი და წითელი ფერის ისრიან შუქნიშნის სიგნალებს იგივე მნიშვნელობა აქვთ, რაც შესაბამისი ფერის მრგვალ სიგნალებს, მაგრამ მათი მოქმედება ვრცელდება მხოლოდ ისრით მითითებული მიმართულებით. მოცემული შუქნიშნების მოქმედება ვრცელდება მხოლოდ იმ ზოლზე, რომლის ზემოთაც არიან განლაგებული. პირდაპირმოძრაობის გაგრძელებას უფლება ეძლევა მხოლოდ სატვირთო ავტომობილს.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 32-ე მუხლის, მე-5, პუნქტის "ა”, "ბ” და "გ" ქვეპუნქტების თანახმად არარეგულირებულ გზაჯვარედინზე: ა) არათანაბარმნიშვნელოვანი გზების გადაკვეთაზე მეორეხარისხოვან გზაზე მოძრავი სატრანსპორტო საშუალების მძღოლი გზას უთმობს მთავარი გზიდან მოახლოებულ სატრანსპორტო საშუალებას, მისი შემდგომი მოძრაობის მიმართულების მიუხედავად: ბ) თუ გზაჯვარედინზე მთავარი გზა იცვლის მიმართულებას, ამ გზაზე მოძრავი მძღოლები ხელმძღვანელობენ თანაბარმნიშვნელოვანი გზების გავლის წესით, ამავე წესით ხელმძღვანელობენ მეოხარიხოვან გზაზე მოძრავი მძღოლებიც; გ) თანაბარმნიშვნელოვანი გზების გადაკვეთაზე ურელსო სატრანსპორტო საშუალების მძღოლი გზას უთმობს მარჯვნიდან მოახლოებულ სატრანსპორტო საშუალებას. ამავე წესით ხელმძღვანელობენ ტრამვაის მძღოლები. ასეთ გზაჯვარედინზე ტრამვაის უპირატესობა აქვს ურელსო სატრანსპორტო საშუალების მიმართ, მიუხედავად მისი მოძრაობის მიმართულებისა. მოცემულ სიტუაციაში თქვენ იმყოფებით მთავარგზაზე, სარგებლობთ უპირატესობით და არცერთ ... კითხვის გაგრძელება »
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 32-ე მუხლის, მე-4 პუნქტის, "ბ" ქვეპუნქტის თანახმად რეგულირებულ გზაჯვარედინზე შუქნიშნის დამატებით სექციაში ყვითელ ან წითელ სიგნალთან ერთად ჩართული ისრის მიმართულებით მოძრაობისას მძღოლი გზას უთმობს შუქნიშნის ძირითად მწვანე სიგნალზე მოძრავ სატრანსპორტო საშუალებას. მოცემულ სიტუაციაში მსუბუქი ავტომობილის მძღოლი მობრუნებას ახდენს შუქნიშნის ძირითად მწვანე სიგნალზე და არუნდა დაუთმოს შუქნიშნის დამატებით სექციაში წითელ სიგნალთან ერთად ჩართული ისრის მიმართულებით მოძრავ ავტობუსს.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 25-ე მუხლის, მე-3 პუნქტის თანახმად მწვანე, ყვითელი და წითელი ფერის ისრიან შუქნიშნის სიგნალებს იგივე მნიშვნელობა აქვთ, რაც შესაბამისი ფერის მრგვალ სიგნალებს, მაგრამ მათი მოქმედება ვრცელდება მხოლოდ ისრით მითითებული მიმართულებით. მოცემული შუქნიშნების მოქმედება ვრცელდება მხოლოდ იმ ზოლზე, რომლის ზემოთაც არიან განლაგებული. ავტობუსის მძღოლს მოძრაობის გაგრძელების უფლება აქვს მხოლოდ მარჯვნივ.
პასუხის ნახვა  
« 1 2 ... 4 5 6 7 »

TITLE

CONTENT

Реклама

count 88x31px
count 88x31px
count 88x31px
count 88x31px