Реклама

საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) me-5 თავის, 26-ე მუხლის, პირველი პუნქტის, "ა" ქვეპუნქტის თანახმად საავარიო შუქური სიგნალიზაცია ირთვება საგზაო-სატრანსპორტო შემთხვევის დროს;
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) me-5 თავის, 20-ე მუხლის, me-3 პუნქტის თანახმად, საერთაშორისო საგზაო მოძრაობაში მონაწილე მექანიკური სატრანსპორტო საშუალების მძღოლი ვალდებულია: ა) თან ჰქონდეს საგზაო მოძრაობის შესახებ კონვენციის შესაბამისი სარეგისტრაციო დოკუმენტი და მძღოლის მოწმობა. ბ) სატრანსპორტო საშუალებაზე დაამაგროს იმ სახელწიფოს სარეგისტრაციო და განმასხვავებელი ნიშნები, სადაც ეს ტრანსპორტია რეგისტრირებული. ხოლო "საგზაო მოძრაობის შესახებ” კონვენციის 37-ე მუხლის, პირველი პუნქტის თანახმად საერთაშორისო მოძრაობაში მყოფ თითოეულ ავტომობილს უკანა მხარეს უნდა ეკეთოს იმ სახელმწიფოს განმასხვავებელი ნიშანი, რომელშიც რეგისტრირებულია ეს ტრანსპორტი და იმავე კონვენციის მე-3 დანართის, პირველი პუნქტის თანახმად ამ კონვენციის 37-ე მუხლში მოხსენებული ნიშანი უნდა შედგებოდეს ერთი-სამი ლათინური ანბანის სასათაურე ასოსაგან. Aასოების სიმაღლეLE 0.08 მ-ზე ნაკლები არ უნდა იყოს. Aასოები დაწერილი უნდა იყოს შავი საღებავით ელიფსის ფორმის თეთრ ფონზე, რომლის მ ... კითხვის გაგრძელება »
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) me-5 თავის, 21-ე მუხლის, me-9 პუნქტის, "ა" ქვეპუნქტის თანახმად, ავტომატარებლის აღმნიშვნელი საცნობი ნიშანი არის კაბინის თავზე ჰორიზონტალურად განლაგებული, ერთმანეთისაგან 150-დან 300 მმ-დე დაშორებული, სამი ნარინჯისფერი ფარანი, რომელიც მაგრდება მისაბმელიან სატვირთო ავტომობილსა და ბორბლიან ტრაქტორზე (1,4 ტონისა და მეტი კლასის), აგრეთვე შეუღლებულ ავტობუსსა და ტროლეიბუსზე.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 21-ე მუხლის, მე-9 პუნქტის, "დ" ქვეპუნქტის თანახმად სატრანსპორტო საშუალებაზე, რომელსაც მართავს ყრუ ან ყრუმუნჯი მძღოლი მაგრდება საცნობი ნიშანი "ყრუ მძღოლი” - 160 მმ დიამეტრის ყვითელი ფერის წრე შიგნით ჩახაზული შავი ფერის 40 მმ დიამეტრის სამი წრით, რომლებიც განლაგებულია წარმოსახვითი, წვერით ქვევით მიმართული ტოლგვერდა სამკუთხედის კუთხეებში.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 21-ე მუხლის, მე-10 პუნქტის თანახმად მძღოლის სურვილისამებრ სატრანსპორტო საშუალებაზე მაგრდება საცნობი ნიშანი "ინვალიდი” – ყვითელი ფერის კვადრატი 150 მმ-იანი გვერდით და 7.17 საგზაო ნიშნის სიმბოლო შავი ფერის გამოსახულებით – იმ სატრანსპორტო საშუალების წინა და უკანა მხარეს, რომელსაც პირველი და მეორე ჯგუფის ინვალიდები მართავენ, ან ტრანსპორტზე, რომელსაც გადაჰყავს ინვალიდები. ჩამოთვლილიდან ავტომობილს, რომელსაც მართავს ინვალიდი მძღოლი, უკეთდება რიგით მესამე საცნობი ნიშანი.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 42-ე მუხლის, მე-5 პუნქტის თანახმად სატრანსპორტო საშუალების გაბარიტს გარეთ წინ და უკან ერთ მეტრზე მეტად, ან გვერდიდან საგაბარიტო სინათლის გარე ნაპირიდან 0,4 მეტრზე მეტად გადმოშვერილი ტვირთი აღინიშნება საცნობი ნიშნით "მსხვილგაბარიტიანი ტვირთი”, ხოლო დღე-ღამის ბნელ დროს, ან არასაკმარისი ხილვადობის პირობებში, ამასთან, წინ – ფარნით ან თეთრი ფერის შუქამრეკლით, უკან – ფარნით ან წითელი ფერის შუქამრეკლით. ამავე თავის 21-ე მუხლის, მე-9 პუნქტის, "თ” ქვეპუნქტის თანახმად საცნობი ნიშანი "მსხვილგაბარიტიანი ტვირთი” არის 400X400 მმ ზომის დაფა, რომელზედაც დიაგონალურადაა დახაზული 50 მმ სიგანის ურთიეთმონაცვლე წითელი და თეთრი ფერის ზოლები შუქამრეკლი ზედაპირით.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 21-ე მუხლის, მე-9 პუნქტის, "ი" ქვეპუნქტის თანახმად საცნობი ნიშანი "გრძელი სატრანსპორტო საშუალება” – არანაკლებ 1200X200 მმ ზომის ყვითელი ფერის მართკუთხედი წითელი ფერის არშიით (სიგანე 40მმ) და შუქამრეკლი ზედაპირით მაგრდება იმ სატრანსპორტო საშუალების უკანა მხარეს, რომლის სიგრძე ტვირთით ან უმისოდ აღემატება 20 მეტრს და ავტომატარებელზე ორი ან მეტი მისაბმელით. ასეთი საცნობი ნიშანი უკეთდება ავტომობილს ზემოთ დასახელებულ ორივე შემთხვევაში.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, მე-20 მუხლის, მე-3 პუნქტის თანახმად, საერთაშორისო საგზაო მოძრაობაში მონაწილე მექანიკური სატრანსპორტო საშუალების მძღოლი ვალდებულია: ა) თან ჰქონდეს საგზაო მოძრაობის შესახებ კონვენციის შესაბამისი სარეგისტრაციო დოკუმენტი და მძღოლის მოწმობა. ბ) სატრანსპორტო საშუალებაზე დაამაგროს იმ სახელწიფოს სარეგისტრაციო და განმასხვავებელი ნიშნები, სადაც ეს ტრანსპორტია რეგისტრირებული. ხოლო "საგზაო მოძრაობის შესახებ” კონვენციის 37-ე მუხლის, პირველი პუნქტის თანახმად საერთაშორისო მოძრაობაში მყოფ თითოეულ ავტომობილზე უკანა მხარეს უნდა ეკეთოს იმ სახელმწიფოს განმასხვავებელი ნიშანი, რომელშიც რეგისტრირებულია ეს ტრანსპორტი და იმავე კონვენციის მე-3 დანართის, პირველი პუნქტის თანახმად ამ კონვენციის 37-ე მუხლში მოხსენებული ნიშანი უნდა შედგებოდეს ერთი-სამი ლათინური ანბანის სასათაურე ასოსაგან. Aასოების სიმაღლეLE 0.08 მ-ზე ნაკლები არ უნდა იყოს. Aასოები დაწერილი უნდა იყოს შავი საღებავით ელიფსის ფორმის თეთრ ფონზე, რომლის ... კითხვის გაგრძელება »
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, მე-20 მუხლის, მე-3 პუნქტის თანახმად, საერთაშორისო საგზაო მოძრაობაში მონაწილე მექანიკური სატრანსპორტო საშუალების მძღოლი ვალდებულია: ა) თან ჰქონდეს საგზაო მოძრაობის შესახებ კონვენციის შესაბამისი სარეგისტრაციო დოკუმენტი და მძღოლის მოწმობა. ბ) სატრანსპორტო საშუალებაზე დაამაგროს იმ სახელწიფოს სარეგისტრაციო და განმასხვავებელი ნიშნები, სადაც ეს ტრანსპორტია რეგისტრირებული. ხოლო "საგზაო მოძრაობის შესახებ” კონვენციის 37-ე მუხლის, პირველი პუნქტის თანახმად საერთაშორისო მოძრაობაში მყოფ თითოეულ ავტომობილზე უკანა მხარეს უნდა ეკეთოს იმ სახელმწიფოს განმასხვავებელი ნიშანი, რომელშიც რეგისტრირებულია ეს ტრანსპორტი და იმავე კონვენციის მე-3 დანართის, პირველი პუნქტის თანახმად ამ კონვენციის 37-ე მუხლში მოხსენებული ნიშანი უნდა შედგებოდეს ერთი-სამი ლათინური ანბანის სასათაურე ასოსაგან. ასოების სიმაღლე 0.08 მ-ზე ნაკლები არ უნდა იყოს. ასოები დაწერილი უნდა იყოს შავი საღებავით ელიფსის ფორმის თეთრ ფონზე, რომლის მთა ... კითხვის გაგრძელება »
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, მე-20 მუხლის, მე-3 პუნქტის თანახმად, საერთაშორისო საგზაო მოძრაობაში მონაწილე მექანიკური სატრანსპორტო საშუალების მძღოლი ვალდებულია: ა) თან ჰქონდეს საგზაო მოძრაობის შესახებ კონვენციის შესაბამისი სარეგისტრაციო დოკუმენტი და მძღოლის მოწმობა. ბ) სატრანსპორტო საშუალებაზე დაამაგროს იმ სახელწიფოს სარეგისტრაციო და განმასხვავებელი ნიშნები, სადაც ეს ტრანსპორტია რეგისტრირებული. ხოლო "საგზაო მოძრაობის შესახებ” კონვენციის 37-ე მუხლის, პირველი პუნქტის თანახმად საერთაშორისო მოძრაობაში მყოფ თითოეულ ავტომობილზე უკანა მხარეს უნდა ეკეთოს იმ სახელმწიფოს განმასხვავებელი ნიშანი, რომელშიც რეგისტრირებულია ეს ტრანსპორტი და იმავე კონვენციის მე-3 დანართის, პირველი პუნქტის თანახმად ამ კონვენციის 37-ე მუხლში მოხსენებული ნიშანი უნდა შედგებოდეს ერთი-სამი ლათინური ანბანის სასათაურე ასოსაგან. ასოების სიმაღლე 0.08 მ-ზე ნაკლები არ უნდა იყოს. ასოები დაწერილი უნდა იყოს შავი საღებავით ელიფსის ფორმის თეთრ ფონზე, რომლის მთა ... კითხვის გაგრძელება »
პასუხის ნახვა  
« 1 2 3 4 5 »

TITLE

CONTENT

Реклама

count 88x31px
count 88x31px
count 88x31px
count 88x31px