Реклама

საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 25-ე მუხლის, მე-10 პუნქტის, "ბ" ქვეპუნქტის თანახმად, როცა მარეგულირებელს მარჯვენა ხელი წინ არის გაშვერილი - მარცხენა გვერდის მხრიდან ტრამვაის უფლება აქვს იმოძრაოს მარცხნივ, ურელსო სატრანსპორტო საშუალებებს - ყველა მიმართულებით. მკერდის მხრიდან ყველა სატრანსპორტო საშუალებას უფლება აქვს იმოძრაოს მხოლოდ მარჯვნივ; მოცემულ სიტუაციაში ტრამვაის უფლება აქვს იმოძრაოს მარჯვნივ, ავტომობილს - ნებისმიერი მიმართულებით.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 25-ე მუხლის, მე-10 პუნქტის, "ბ" ქვეპუნქტის თანახმად, როცა მარეგულირებლის მარჯვენა ხელი წინ არის გაშვერილი სიგნალებს აქვს შემდეგი მნიშვნელობა: ა) მარცხენა გვერდის მხრიდან ტრამვაის უფლება აქვს იმოძრაოს მარცხნივ, ურელსო სატრანსპორტო საშუალებებს - ყველა მიმართულებით; ბ) მკერდის მხრიდან ყველა სატრანსპორტო საშუალებას უფლება აქვს იმოძრაოს მხოლოდ მარჯვნივ; გ) მარჯვენა გვერდისა და ზურგის მხრიდან ყველა სატრანსპორტო საშუალების მოძრაობა აკრძალულია; დ) ქვეითს უფლება აქვს გადავიდეს სავალ ნაწილზე მარეგულირებლის ზურგს უკან. მოცემულ სიტუაციაში მოძრაობის გაგრძელების უფლება აქვთ ავტომობილების მძღოლებს.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 25-ე მუხლის, მე-15 პუნქტის თანახმად, მძღოლს, რომელსაც ყვითელი სიგნალის ჩართვის, ან მარეგულირებლის მიერხელის ზემოთ აწევის დროს დამუხრუჭების გარეშე არშეუძლია გაჩერდეს, ამ მუხლის მე-13 პუნქტით განსაზღვრულ ადგილებში, უფლება აქვს განაგრძოს მოძრაობა. ქვეითმა, რომელიც სიგნალის მიცემისას იმყოფება სავალ ნაწილზე, უნდა გაათავისუფლოს იგი, ხოლო თუ ეს შეუძლებელია, ქვეითი უნდა გაჩერდეს ურთიერთსაპირისპირო მიმართულებით მოძრავი სატრანსპორტო ნაკადების გამყოფ ხაზზე.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 25-ე მუხლის, მე-10 პუნქტის, "ბ" ქვეპუნქტის თანახმად, როცა მარეგულირებლის მარჯვენა ხელი წინ არის გაშვერილი სიგნალებს აქვს შემდეგი მნიშვნელობა: ა) მარცხენა გვერდის მხრიდან ტრამვაის უფლება აქვს იმოძრაოს მარცხნივ, ურელსო სატრანსპორტო საშუალებებს - ყველა მიმართულებით; ბ) მკერდის მხრიდან ყველა სატრანსპორტო საშუალებას უფლება აქვს იმოძრაოს მხოლოდ მარჯვნივ; გ) მარჯვენა გვერდისა და ზურგის მხრიდან ყველა სატრანსპორტო საშუალების მოძრაობა აკრძალულია; დ) ქვეითს უფლება აქვს გადავიდეს სავალ ნაწილზე მარეგულირებლის ზურგს უკან. მოცემულ სიტუაციაში ოპერატიულ ავტომობილს უფლება აქვს გააგრძელოს მოძრაობა ყველა მიმართულებით, ავტობუსს - მხოლოდ მარჯვნივ.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 25-ე მუხლის, მე-10 პუნქტის, "ბ.ა" ქვეპუნქტის თანახმად, როცა მარეგულირებელის მარჯვენა ხელი წინ არის გაშვერილი სიგნალებს აქვს შემდეგი მნიშვნელობა, მარცხენა გვერდის მხრიდან ტრამვაის უფლება აქვს იმოძრაოს მარცხნივ, ურელსო სატრანსპორტო საშუალებებს - ყველა მიმართულებით. იმავე თავის 32-ე მუხლის, მე-4 პუნქტის, "გ” ქვეპუნქტის თანახმად, თუ შუქნიშნის, ან მარეგულირებლის სიგნალები ერთდროულად ტრამვაისა და ურელსო სატრანსპორტო საშუალებას ნებას რთავს, მაშინ ტრამვაის აქვს უპირატესობა, მიუხედავად მისი მოძრაობის მიმართულებისა, მაგრამ შუქნიშნის დამატებით სექციაში ყვითელ, ან წითელ სიგნალებთან ერთად ჩართული ისრის მიმართულებით მოძრაობისას ტრამვაიმ გზა უნდა დაუთმოს სხვა მიმართულებიდან მოძრავ სატრანსპორტო საშუალებას. მოცემულ სიტუაციაში, ტრამვაის მძღოლს უფლება არა აქვს მოძრაობა გააგრძელოს პირდაპირდა მარჯვნივ, ამიტომ მსუბუქი ავტომობილის მძღოლმა გზაჯვარედინი უნდა გაიაროს პირველმა.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 25-ე მუხლის, მე-16 პუნქტის თანახმად, მძღოლი და ქვეითი ასრულებენ სიგნალების მოთხოვნებსა და მარეგულირებლის განკარგულებებს იმ შემთხვევაშიც, თუ ისინი ეწინააღმდეგება შუქნიშნის სიგნალებს, საგზაო ნიშნების და მონიშვნის მოთხოვნებს, ხოლო ამავე მუხლის მე-10 პუნქტის, "ბ" ქვეპუნქტის თანახმად, როცა მარეგულირებელს მარჯვენა ხელი წინა აქვს გაშვერილი სიგნალებს აქვს შემდეგი მნიშვნელობა: ა) მარცხენა გვერდის მხრიდან ტრამვაის უფლება აქვს იმოძრაოს მარცხნივ, ურელსო სატრანსპორტო საშუალებებს - ყველა მიმართულებით; ბ) მკერდის მხრიდან ყველა სატრანსპორტო საშუალებას უფლება აქვს იმოძრაოს მხოლოდ მარჯვნივ; გ) მარჯვენა გვერდისა და ზურგის მხრიდან ყველა სატრანსპორტო საშუალების მოძრაობა აკრძალულია; დ) ქვეითს უფლება აქვს გადავიდეს სავალ ნაწილზე მარეგულირებლის ზურგს უკან. მოცემულ სიტუაციაში მარეგულირებლის სიგნალზე ტრამვაის და ავტობუსის მძღოლებს ეკრძალება მოძრაობა და ისინი არღვევენ საგზაო მოძრაობის წესების მოთხოვნებს.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 25-ე მუხლის, მე-10 პუნქტის, "ბ" ქვეპუნქტის თანახმად მარეგულირებლის მარჯვენა ხელი წინ არის გაშვერილი, სიგნალს აქვს შემდეგი მნიშვნელობა:ა) მარცხენა გვერდის მხრიდან ტრამვაის უფლება აქვს იმოძრაოს მარცხნივ, ურელსო სატრანსპორტო საშუალებებს - ყველა მიმართულებით; ბ) მკერდის მხრიდან ყველა სატრანსპორტო საშუალებას უფლება აქვს იმოძრაოს მხოლოდ მარჯვნივ; გ) მარჯვენა გვერდისა და მკერდის მხრიდან ყველა სატრანსპორტო საშუალების მოძრაობა აკრძალულია; დ) ქვეითს უფლება აქვს გადავიდეს სავალ ნაწილზე მარეგულირებლის ზურგს უკან. მოცემულ სიტუაციაში მსუბუქი ავტომობილის მძღოლს შეუძლია გააგრძელოს მოძრაობა B მიმართულებით.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 25-ე მუხლის, მე-10 პუნქტის, "ა" ქვეპუნქტის თანახმად, თუ მარეგულირებელს ხელები განზე აქვს გაშვერილი, ან ჩამოშვებული სიგნალს აქვს შემდეგი მნიშვნელობა;ა) მარჯვენა და მარცხენა გვერდების მხრიდან ტრამვაის უფლება აქვს იმოძრაოს პირდაპირ, ურელსო სატრანსპორტო საშუალებებს - პირდაპირდა მარჯვნივ, ქვეითს უფლება აქვს გადავიდეს სავალ ნაწილზე.ბ) მარეგულირებლის მკერდისა და ზურგის მხრიდან ყველა სატრანსპორტო საშუალებისა და ქვეითის მოძრაობა აკრძალულია.იმავე თავის 32-ე მუხლის პირველი პუნქტის თანახმად მარჯვნივ ან მარცხნივ მოხვევისას მძღოლი ვალდებულია გზა დუთმოს ქვეითს, რომელიც გზის იმ სავალ ნაწილზე გადადის, სადაც ის უხვევს, აგრეთვე ველოსიპედისტს, რომელიც კვეთს ამ სავალ ნაწილს საველოსიპედო ბილიკიდან. მოცემულ სიტუაციაში სავალ ნაწილზე გადასვლის უფლება აქვს იმ ქვეითს, რომელიც გადადის მარეგულირებლის მარცხენა გვერდიდან სავალ ნაწილზე და მოტოცილის მძღოლი ვალდებულია გაატაროს ქვეითი.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 25-ე მუხლის, მე-10 პუნქტის, "ბ" ქვეპუნქტის თანახმად, როდესაც მარეგულირებლის მარჯვენა ხელი წინ არის გაშვერილი:- მარცხენა გვერდის მხრიდან ტრამვაის უფლება აქვს იმოძრაოს მარცხნივ, ურელსო სატრანსპორტო საშუალებებს - ყველა მიმართულებით;- მკერდის მხრიდან ყველა სატრანსპორტო საშუალებას უფლება აქვს იმოძრაოს მხოლოდ მარჯვნივ;- მარჯვენა გვერდისა და ზურგის მხრიდან ყველა სატრანსპორტო საშუალების მოძრაობა აკრძალულია;- ქვეითს უფლება აქვს გადავიდეს სავალ ნაწილზე მარეგულირებლის ზურგს უკან.მოცემულ სიტუაციაში ისრებით ნაჩვენები მიმართულებით მოძრაობის გაგრძელების უფლება აქვს ტრამვაის, მოტოციკლისა და ავტობუსის მძღოლებს.
პასუხის ნახვა  
საქართველოს კანონის "საგზაო მოძრაობის უსაფრთხოების შესახებ" (28.05.1999 წელი) მე-5 თავის, 25-ე მუხლის, მე-10 პუნქტის, "ა.ა" ქვეპუნქტის თანახმად, თუ მარეგულირებელის ხელები განზეა გაშვერილი ან ჩამოშვებული, მარჯვენა და მარცხენა გვერდების მხრიდან ტრამვაის უფლება აქვს იმოძრაოს პირდაპირ, ურელსო სატრანსპორტო საშუალებებს - პირდაპირდა მარჯვნივ, ქვეითს უფლება აქვს გადავიდეს სავალ ნაწილზე. მოცემულ სიტუაციაში მოძრაობის გაგრძელების უფლება გაქვთ პირდაპირდა მარჯვნივ.
პასუხის ნახვა  
« 1 2 3 4 5 6 »

TITLE

CONTENT

Реклама

count 88x31px
count 88x31px
count 88x31px
count 88x31px